|
Post by Juny Kamyo on Jul 15, 2004 8:23:32 GMT -5
Het is ochtend, 8 uur, en Mitsuki rent gillend de trap af. Mitsuki: MAAAAAAAM!!! Je zou me WAKKER maken, weet je nog? M’n wekker is nog steeds niet gemaakt sinds de verhuizing… WAAR IS M’N TAS NU WEER HEEN?! moeder: Hier is ie… Wind je nu toch niet zo op! je hebt nog een half uur voordat je school begint, en je kan het stuk in een kwartier fietsen! Mitsuki: dat kan de rest, ik niet… Shaori, heb jij mijn lunch? Shaori: nee, die staat op tafel, ik heb nu zeker weten m’n eigen! Moeder: Mitsuki, je maakt je echt veel te druk! Shaori: zoals altijd… Moeder: Jij houdt je erbuiten, jongedame! Bovendien moet jij ook maar eens naar school, lijkt me! Shaori: ‘K ben al weg… Shaori loopt de deur uit, en Mitsuki Pakt haar fietssleutel van het haakje.. Mitsuki: Ik ga! Doei Mam! Moeder: Je vergeet je- De deur slaat dicht. Moeder: lunch… Mitsuki zit op de fiets, onderweg naar school. Mitsuki’s stem: Mijn naam is Mitsuki Hoshino. Ik ben 14 jaar., en zit nu in de 2e klas van het Gymnasium op de Juuban Junior Highschool. We zijn pas hierheen verhuisd, en dit word mijn eerste schooldag daar! Mijn sterrenbeeld is weegschaal, en ik ben geboren op 13 oktober. Ik ben goed in taalkundige vakken en soms in Wiskunde, maar de rest valt me meestal behoorlijk tegen. Natuurkunde en Chemie zijn mijn slechtse vakken, en van geschiedenis en aardrijkskunde val ik zowat in slaap. Ik heb 1 broertje en 1 zusje, Tyssie en Shaori. Tyssie is pas 1 jaar oud, en Shaori is nu 7. Ze is op dezelfde dag jarig als ik. We kunnen meestal goed met elkaar overweg, maar hebben vaak ruzie over de kamer die we delen. We dromen allebei van een eigen kamer. Inmiddels is de school in zicht, en Mitsuki begint harder te trappen. Alleen kijkt ze niet goed uit, en knalt tegen een meisje aan dat hard aan komt rennen. Ze vallen allebei om. Mitsuki: Oeps! Sorry! Ik heb je toch niet bezeert hoop ik? Meisje: Nee… het gaat, ik ben wel wat gewent! Mitsuki: Ik hoop het… Ik ben vandaag nieuw, en ik hoop niet dat ik het nu al verpest heb snap je? Meisje: Nee hoor! Ik verpest al mijn schooldagen, en daar sta ik hoogstens de hele pauze voor op de gang! Ik ben Bunny Tsukino, 2e klas Gymnasium! Ze steekt haar hand uit, en Mitsuki schudt die. Mitsuki: Ik ben Mitsuki Hoshino, ik kom ook in de 2e klas van het gymnasium! Misschien komen we dan wel bij elkaar in de klas! Bunny: Lijkt me leuk! Dan gaat de bel! Allebei: OH NEE!!! Bunny: Niet alweer!!! Mitsuki: Wat je noemt een vliegende start, maar niet heus! Bunny: ? Mitsuki: Och laat ook maar, RENNEN!
5 Minuten later komen ze allebei de klas binnen. Bunny rent meteen naar haar plaats, maar Mitsuki weet niet precies wat ze nu moet doen. Juf Haruna: Bunny, jij blijft straks de pauze binnen! En… Jij bent vast Mitsuki Hoshino, de nieuwe leerlinge? Mitsuki: Ik geloof van wel ja… Juf Haruna: Ga maar snel op je plaats zitten, omdat het vandaag je eerste dag is, krijg je nog geen straf. Maar ik zie je morgen graag op tijd in de klas! Mitsuki: Ja Mevrouw! Ze gaat snel op een plaatsje naast Bunny zitten, die er nog bleker uitziet dan toen ze de bel hoorde gaan. Mitsuki: Wat is er? Juf Haruna: BUNNY TSUKINO! Waar is JOU huiswerk voor vandaag? Bunny: Dat vroeg ik me ook net af ! Juf Haruna: DACHT IK HET NIET? ERUIT!!!! Bunny: AAAAAH! Met grote ogen kijkt Mitsuki hoe Bunny zichzelf de klas uitsleept. Juf Haruna: Zo, en nu iedereen zijn of haar boek open op pagina 23. We gaan het hebben over…
Later die middag rijdt Mitsuki een stukje met Bunny mee naar huis. Mitsuki: Sorry dat ik je zoveel last heb bezorgd vandaag! Het gebeurt je vast niet elke dag dat je zo lang op de gang moet staan en dan ook nog de lunch moet missen! Bedankt trouwens dat je die met me gedeeld hebt! Bunny: Ben je gek ofzo? Vandaag viel nog mee vergeleken met andere dagen! En die lunch was geen problem hoor! Mitsuki: Kom je dan zo vaak te laat? Of vergeet je je huiswerk elke dag? Bunny: Meestal allebei, maar ik denk dat ik nog vaker te laat kom… en jij? Kom jij vaak te laat op school? Mitsuki: Meestal niet, maar nu m’n wekker kapot is ben ik vaak veel te laat uit bed! Bunny: Ach, mijn wekker werkt nog prima maar dat helpt helemaal niks! Mitsuki: Ik heb medelijden met je!*Ze knipoogt* Maar ik moet hier echt rechtsaf, anders ben ik morgen nog niet thuis! Bunny: Okee… Hee, waarom kom je morgen niet bij mij thuis? Mitsuki: Klinkt leuk, doe ik! Zie je morgen! Bunny: Ja, doei! Mitsuki slaat rectsaf, en Bunny loopt rechtdoor. Als ze even later over het fietspad rijdt… Mitsuki: Whoa! Wat was dat? Vlak voor haar schoot een klein lichtpuntje het fietspad over, de kant in. Ze stapt af, om het te kunnen bekijken. Mitsuki: Wat- Vlak voor haar in de struikjes ligt een goudkleurige broche, met een zilveren ster erin gegraveerd. Mitsuki: Ik vraag me af hoe die hier komt! Ze staat op, en kijkt om zich heen, maar nergens is iemand te bekennen. Schouderophalend raapt ze de broche op, en stopt hem in haar zak. Dan fietst ze weer verder.
|
|
|
Post by Juny Kamyo on Jul 15, 2004 8:23:54 GMT -5
Later in de middag, bij Bunny thuis… Luna: Bunny: ik moet het ff zeggen: je moet nu toch echt iets verantwoordelijker worden! Bunny: Hmpf… Luna: Morgen gaan we weer trainen, met alle andere erbij. Probeer je nu eens wat volwasener te gedragen, en niet gaan huilen als je struikelt!\ Bunny: Dat doe ik ook helemaal niet! Luna: Daar lijkt het anders verdacht veel op! Bunny: Dat is niet waar! Luna: Echt wel! Bunny: Echt niet! Luna: Zeker weten van wel, einde discussie! Bunny: Je bent gemeen! *ze krijgt traanogen* Luna: Ja ja, dat zal best wel! Maar vergeet morgen niet om meteen na schooltijd naar de training te komen! Bunny: Na schooltijd? Maar dan heb ik met Mitsuki afgesproken! Mooi dat ik dat niet ga afzeggen! Luna: Je kan de training niet weer missen hoor Bunny! Jij hebt het van iedereen het hardste nodig! Voor een aanvoerdster ben je nog veel te zwak! Bunny: Maar ik ga niet meteen na schooltijd! Luna: Dan kom je een uurtje later! Maar je mag het niet missen, hoor je me? JE MAG HET NIET MISSEN! Bunny: ja ja, ik versta je wel hoor! Dan gaat de communicator af. Ami’s gezicht verschijnt in het kleine beeldschempje naast de toetsen. Ami: Bunny, je moet opschieten! Er is alweer een duivel in het park gesignaleerd! De andere zijn er al op af! Bunny: Moet dat nu? Ami: Niet zeuren maar opschieten! Ze hangt op. Luna: Schiet op, Bunny! Bunny: Jullie zijn allemaal zo gemeen!
Ondertussen zijn Mitsuki & Shaori in het park aan het wandelen. Shaori: Het is hier in ieder geval beter dan ik had verwacht! Mitsuki: Ik vind het hier hartstikke leuk, jij niet dan? Shaori: Ik vond ons oude dorpje leuker, daar was het tenminste rustig! Mitsuki: Ik houd wel van de stad! Shaori spitst haar oren. Shaori: Hoorde je dat? Mitsuki: Wat dan? Shaori: Ik weet niet wat het was… Ze kijkt achterom, maar daar staat niks. Shaori: En toch… Mitsuki: IEKS!! Vlak voor hen verschijnt een groot monster, met lange tentakels en een irritante grijns op zijn gezicht. Mitsuki: Wat is- Shaori: Niet zeuren en RENNEN! Ze geeft Mitsuki een zet vooruit, maar ze worden onderuit gehaald door de zwiepende tentakels van het monster. Monster: Niet bang zijn, ik neem alleen maar jullie energie af! Mitsuki: Waarom bevalt dat idee me nou helemaal niks? Shaori: Ik geloof ook niet dat ik dat zo leuk ga vinden! Het monster slaat zijn tentakels uit naar de meisjes, maar plotseling… Stem: STOP! Monster: Wat? Wie zegt dat? Stem: Wij strijden voor liefde en gerechtigheid! Wij zijn Sailor Moon! Stem2: Sailor Mars… Stem3: Sailor Mercurius! Stem4: Sailor Venus, Stem5: en Sailor Jupiter! Sailor Moon: En in de naam van de maan zullen… Allemaal: Wij je bestraffen! Als de strijdsters zijn uitgepraat, richt het monster zijn aanval op hen. Maar voor hij een van hen raakt, springen ze allemaal een andere kant uit en ontwijken de aanval! Sailor Mercurius: Shabbon… Sailor Mars: Fire…. Sailor Mercurius: SPRAY! Sailor Mars: SOUL! Het monster wordt naar achter geblazen, maar komt op zijn poten terecht een mept Sailor Mars en Sailor Mercurius tegen een boom aan. Sailor Jupiter: Supreme… Sailor Venus: Cresent… Sailor Jupiter: THUNDER! Sailor Venus: BEAM! Met een klap wordt het monster weggeblazen. Nu is ie bijna uitgeput! Shaori: Lijkt me pijnlijk… Mitsuki: Sailor Moon… die stem… Sailor Mars: Sailor Moon, nu jij! Sailor Moon: Wie, ik? Sailor Mars: Nee, superman, nou goed? SCHIET OP! Sailor Moon: Rustig maar… MOON TIARA ACTION! Ze werpt haar diadem, en het monster wordt vernietigd! Sailor Moon: OKAY!!! Sailor Jupiter: Alweer een klus geklaard! Sailor Mercurius: Eind goed, al goed! Sailor Venus: En de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet, mercurius! Sailor Mercurius: ?? Sailor venus: dat spreekwoord past niet bij de gelegenheid! Sailor Mars: Hoezo niet? Sailor Venus wijst voor hen. Kunzythe zweeft vlak voor hun neus! Kunzythe: Jullie hebben nog niet gewonnen! Ik kom terug! Dan verdwijnt hij.
|
|
|
Post by Juny Kamyo on Jul 15, 2004 8:24:16 GMT -5
De volgende dag, bij Bunny… Mitsuki: Gezellige kamer heb je! Bunny: Vind je? Mitsuki: Ik wel, jij niet dan? Bunny: Tuurlijk wel! Luna komt de kamer binnen. Bunny: Oh, dat is mijn poes, Luna! Luna: Miauw? *ze trekt aan Bunny’s sok* Mitsuki: Wat een mooie kat, die maansikkel op haar kopje…. Bunny: Ja, vind ik ook… eeh, ik ben even benden, volgens mij heeft ze honger… blijf hier maar even wachten! Mitsuki: Okee! Bunny volgt Luna naar de gang. Bunny: Wat is er? Ik had toch al gezegd dat Mitsuki zou komen vandaag? Luna: Er is een noodgeval! Bunny: dat kan me niet schelen! Ik ga Mitsuki niet naar huis sturen! Luna: Mako heeft Kunzythe gezien! Hij moet wat van plan zijn! Alsjeblieft Bunny, we hebben je nodig! Bunny: Kunzythe? Luna knikt. Bunny: Nou… okee dan, maar wel snel! Ondertussen zit Mitsuki uit het raam te staren. Mitsuki: Ze doet er wel lang over! Opeens ziet ze Luna naar buiten komen, gevolgd door Bunny. Mitsuki: Oh… Ze staat op, en rent ook naarbuiten. Mitsuki: Ik vraag me af… Zo stil mogenlijk loopt ze achter Luna en Bunny aan. Opeens blijven ze stilstaan. Mitsuki duikt snel achter een groot reclamebord. Luna: Bunny, verrander jezelf! Bunny: Dat was ik heus ook wel van plan! Luna: Doe het dan! Bunny: Zeurpiet… MOON PRISM POWER, MAKE-UP!!! Met grote ogen kijkt Mitsuki toe tijdens Bunny’s transformatie. Dan begint ze lijnen te trekken tussen Bunny & Sailor Moon. Mitsuki: Sailor Moons stem… Bunny’s stem… dat komt aardig overeen! Bunny’s broche, Sailor Moons broche… dat zijn precies dezelfde! Dus Bunny IS Sailor Moon! Dat is ook de perfecte verklaring voor Sailor Moons klunzige kant! Snel rent ze verder achter hen aan. Sailor Mercurius’ stem: Sailor Moon! Hierheen! Sailor Moon: Waar? Een hand verschijnt plotseling uit een donker steegje, en trekt Sailor Moon naar achter. Sailor Mars: Hierheen! Sailor Mercurius: Jupiter en Venus zijn al vooruit. We moeten echt opschieten, want Kunzythe vecht nu zelf! Achter elkaar aan rennen ze de steeg verder in, gevolgd door Mitsuki. Mitsuki: Sailor Mars… *ze herrinderd zich het lange meisje waar Bunny eerder die dag ruzie mee stond te maken * Rei Hino! En Sailor Mercurius… *Het slimme meisje waar Bunny mee stond te praten verscheen in haar gedachten * Dat moet dan Ami Mizuno zijn… En de andere 2, Venus & Jupiter… Minako en Makoto? Aan het einde van de steeg zit een opening in de muur. Mitsuki gluurt om het hoekje, en schrikt! Sailor Venus zit tegen de muur geplakt met een vreemd ruikend lijmachtig spul, Sailor Jupiter hangt aan het plafond met het zelfde goedje en Sailor Moon zit met haar voet vast aan de grond gekleefd. Sailor Mars & Mercurius zijn nog bezig ze lijmklodders te ontwijken. Mitsuki: Oh nee! Opeens wordt alles voor haar ogen helder wit. Een klein, zilver lichtje hangt vlak voor haar gezicht, en praat tegen haar! Lichtje: Niet bang zijn… Mitsuki: Wat- Lichtje: je moet de andere helpen, Mitsuki! Alleen jij kan dat nu nog doen, voor het te laat is! Mitsuki: Maar- Lichtje: Je moet op zoek gaan naar de 4 andere strijdsters, die nog niet ontwaakt zijn! Mitsuki: WAT? Maar hoe dan? Lichtje: Maak je geen zorgen. Jou broche zal een signaal geven als ze in de buurt zijn! En hij zal hen geven wat nodig is om te kunnen transformeren. Mitsuki: waar zijn die strijdsters dan? Lichtje: Verspreidt over de stad… Jij bent ook een Sailor Strijdster, Mitsuki, gebruik je kracht om hen te vinden! Pas als je ze allemaal gevonden hebt, en ze allemaal hebt doen ontwaken, mag je je bij Sailor Moon en haar vrienden voegen. Zeg: Ariel Star Power, Make-up! Mitsuki: Maar ik- Oh, goed daan… ARIEL STAR POWER, MAKE-UP!!!!! Een warme gloed trekt door haar lichaam. Ze voelt hoe ze bij elke beweging die haar armen en benen maakt er kleding vormtrond haar lichaam. Eigenlijk gaat alles helemaal vanzelf! Na een paar seconden voelt ze dat ze haar armen en benen zelf weer onder controle heeft. Snel bekijkt ze zichzelf. Mitsuki: WHOA! Wat is er met me gebeurt? Lichtje: Jij bent Sailor Ariel, de aanvoerster van de 5 strijdsters. Vind de andere 4! Maar nu eerst Sailor Moon helpen! Langzaam kreeg alles om haar heen weer kleur. Sailor Ariel: Sailor Moon…. Alle strijdsters waren nu wel ergens vasgeplakt: Jupiter hangt nog steeds aan het plafond, venus nog tegen de muur, Sailor Moon zit nu helemaal onder de lijm, Mars zit met haar rug tegen de muur en Mercurius ligt op de grond gekleefd. Sailor Mars: Oh nee! Sailor Jupiter: Wat doen we nu? Sailor Venus: Dat spul kleeft aan m’n haar! Kunzythe: Geniet nog maar van je laatste seconden! Hij begint een grote bal van duistere energie op te laden. Sailor Moon: IK BEN NOG VEEL TE JONG EN TE MOOI OM TE STERVEN! Sailor Mars: Jij? MOOI? Kom nou zeg! Sailor Moon: IK HAAT JE, SAILOR MARS! Sailor Mars: Geheel wederzijds, Sailor Moon! Sailor Mercurius: Dit is niet echt het moment om te bekvechten! Stem: STOP! Iedereen kijkt verschrikt op, en de duistere energie verdwijnt langzaam. Kunzythe: Wie is daar? Een meisje in net zo’n Soort Kostuum als de sailor strijdsters verschijnt in de opening in de muur. Meisje: Ik vecht voor Harmonie en Vriendschap, in opdracht van de maan! Ik ben Sailor Ariel! Strijdsters: HUH? Nog een Sailor Strijdster? Luna: Onmogenlijk… Artemis: Hoe KAN dat? Sailor Ariel: Ik kan het niet toelaten dat jij de Sailor Strijdsters EN de maanprinses vernietigd! In de naam van mijn maan zal ik je bestraffen! Kunzythe: NOOIT! Hij vliegt op haar af, maar ze ontwijkt hem, en bereidt zich voor op haar aanval. Sailor Ariel: SILVER STAR KISS! Uit het sterretje op haar broche schiet een zilverwitte straal, die Kunzythe wegblaast. Hij herstelt zich, maar valt niet meer aan. Kunzythe: Deze keer winnen jullie! Maar ik kom terug, en dan neem ik het zilverkristal met me mee! Hij verdwijnt. Sailor Ariel maakt een lange neus naar hem, en helpt de Sailor Strijdsters los te komen uit de plakkerige massa. Sailor Moon: Wie ben jij? Luna: Hoe kan er nog een Sailor Strijdster zijn? Sailor Ariel glimlacht. Sailor Ariel: Ik mag jullie nu nog niet vertellen wie ik ben. Er zijn zoveel strijdsters, Luna, en het is mijn taak ze te wekken. Pas als ik ze allemaal gevonden hem, kan ik me bij jullie aansluiten. Tot die tijd, zullen jullie het zonder mij moeten stellen! Ze verdwijnt, en laat de andere verbaasd achter zich. Artemis: vreemd, heel vreemd…
Die avond bij Mitsuki thuis op haar kamer… Shaori: je bleef lang weg! Ik dacht dat je al om half 6 thuis zou komen, dus had ik om 5 uur koekjes in de oven gezet. Maar je was er pas om 7 uur! Mitsuki: Sorry Shaori! Maar alsnog bedankt voor de koekjes hoor! Koud smaken ze nog steeds prima! Shaori: Gelukkig wel ja! Ik ga me maar eens douchen, dan kan ik zo naar bed… ga jij dan zo ook? Anders kom ik nooit in slaap! Mitsuki: Ik kom zo! Shaori staat op, en loopt naar de badkamer. Mitsuki halt de broche van haar schooluniform. Mitsuki: heb ik het me nou verbeeld, of reageerde hij net op Shaori?
|
|
|
Post by Juny Kamyo on Jul 15, 2004 8:26:01 GMT -5
*'s Middags, na schooltijd, warme dag. Bunny, Mitsuki, Ami en Niña zijn bij een cafe ijs aan het eten* Bunny: Niks is beter dan Schepijs op een warme zomerdag! Mitsuki: *met volle mond* vertel mij wat! Ami: Een ijsje, daar is niks mis mee... Niña: Maar jullie zitten al aan je 5e! Mitsuki: Nou en? Ami: dat is verschrikkelijk ongezond! Bunny: Maakt mij dat wat uit! Niña: Je zou het inderdaat niet denken Bunny... Mitsuki: Hoe meer hoe beter, wat mij betreft! *ze zwaait met haar lepeltje, en neemt nog een grote hap* *Bunny knikt, haar mond overvol met ijs* Ami: Jullie zijn erg... Mitsuki&Bunny: Natuurlijk! Niña: Ach, voor een keer moet toch ook kunnen Ami! Ami: Voor een keer, maar als je bedenkt dat dit elke dag gebeurt... Niña: Nouja, als zij graag buikpijn willen, moeten ze dat zelf weten denk je niet? Ami: dat is waar... Shaori: MITSUKI! *Shaori komt aangerend, en duwt Mitsuki bijna van haar stoel* Mitsuki: Ik dacht dat jij naar ChibiUsa zou gaan vanmiddag! *Ze neemt een hap ijs* Shaori: we spelen verstoppertje... hee, mag ik ook een ijsje? Mitsuki: Als je zelf betaalt, van mij wel... Shaori: Als ik je thuis nou terug betaal? Mitsuki: Nou- Shaori: AHA, CHIIUSA! IK HEB JE! *ze rent weer weg, en laat de andere achter zich.* Mitsuki: gestoord... Niña: je weet hoe kleine kinderen zijn, altijd haast! Ami: Dat hebben wij toch ook altijd? Niña: Ik vind het gewoon leuk om dat te zeggen, slimpie! Mitsuki: Ja... Bunny: Ik wil nog een ijsje! Mitsuki: IK OOK! Ami & Niña: Zo kinderachtig... Ami: We kunnen beter onze tijd verdoen met het bepreken van onze vijanden! Wat denken jullie ervan? Bunny: Totaal gestoord... Mitsuki: en nog slechtgekleed ook. Niña: Ik denk dat we moeten proberen erachter te komen wie het zijn, wie hun leider is en waar ze zich schuilhouden! Ami: Ja, dat denk ik ook! Mitsuki: Maar hoe? Bunny: Ze zullen niet zo stom zijn om een bordje boven hun schuilplaats te hangen ofzo! En het ze vriendelijk vragen heeft vast ook geen zin... Niña: Alsof we dat van plan waren! Ami: Jullie moeten eens wat serieuzer mee gaan denken hoor, meiden! Bunny: ja ja, al goed... Mitsuki; Kijk, daar heb je Shaori en Chibiusa! *Shaori en ChibiUsa komen aangerent, en blijven voor hun tafeltje staan.* Shaori: krijgen wij nou ook een ijsje? ChibiUsa: ja, ik heb honger! Bunny: Koop je eigen ijs! ChibiUsa: Je moeder zei dat je aardig tegen me moet zijn, Bunny! Als je geen ijsje voor me koopt, ga ik het haar vertellen! Bunny: da's chantage! Mitsuki: Zo ga je niet met mensen om! Shaori: Wij wel! ChibiUsa: Kom op! Mitsuki & Bunny: Okee.... *diepe zuch* *De volgende dag, na schooltijd...* Joli: hebben jullie het al gehoord van de promise rings? Minako: Ze schijnen opeens erg populair te zijn! Mitsuki: Ja, je kan zelfs speciaal op onze school er een komen maken! Niña: Zwaar gestoord... Joli: Maar ze zijn wel cool! *ze laat de andere haar promise ring om haar arm zien.* Mitsuki: Ach, het gaat. Bunny werd er alleen maar verdrietig van! Niña: Nog steeds problemen met Mamoru? Mitsuki: Hij wil haar nog steeds niet zien... Minako: Ze is gewoon van de wereld! Mitsuki: Ja... Soms is ze opeens zo vrolijk, maar de volgende dag is dat weer helemaal weg! Minako: Ik weet het, maar we kunnen toch niks doen! Joli: Misschien wel... Minako & Mitsuki: O ja? Joli: Nou, je kent het verhaal van de promise ring toch? Hij vervult je wensen! Als Bunny er een maakt, zou het kunnen helpen Mamoru bij haar terug te brengen! Minako: Dat lijkt me wel het proberen waard! Mitsuki; ja, volgens mij is ze er al een maken met Mako en Ami! Joli: Ik hoop zo dat het helpt! Rei: Hee daar! *Rei en Risa komen aangerend.* Risa: Hoe gaat het? Mitsuki: het gaat... Joli & Minako: Tegek! Rei: Jullie ook al van de promise ring gehoord? Mitsuki: We hadden het er net over, ja... Risa: We wilden het aan Bunny voorstellen om er een te gaan maken! Minako: Is ze al aan het doen, met Ami en Makoto. Risa: Cool! Nou, dan ga ik aan m'n huiswerk! Techniek is een makkie, maar ik kom er nooit uit met Wiskunde... Rei: Ik help je wel... als jij met met techniek helpt! Risa: Deal! *ze rennen weer door* Mitsuki: nou, ik moet gaan... heb mam beloofd Shaori en ChibiUsa mee naar de stad te nemen... Minako: Echt waar? Dat is aardig van je! Joli: Ja... ben je er zelf ook blij mee, Mits? *ze maakt een lange neus, en Mitsuki zucht diep* Mitsuki: Nee, ik ben gedowngen... Nou, zie jullie later! Joli: Prima... hee, kom je morgen mee om een promise ring te maken? Mitsuki: Nee, bedankt. Ik houd niet zo van dat gefriemel! Joli; jammer. Jij, Minako? Minako: Ja, het lijkt me wel leuk! Joli: Fijn! Tot morgen dan! Minako & Mitsuki: ja, tot morgen! *ze lopen ieder een andere kant op. later die middag, in de stad...* Shaori: Laten we naar de speelgoedwinkel gaan! Chibiusa: ja, cool! Mitsuki; Die winkel waar we 10 minuten geleden ook waren? *Ze zucht, Maar Shaori sleurt haar mee de winkel in.* Shaori: Niet zeuren! je had het mama beloofd, dus... ChibiUsa: Kijk eens, wat een schattige knuffelbeertjes! *ze laat Shaori een klein roze beertje zien, met grote ogen een een hele zachte vacht* Shaori: Wat een schatje! Chibiusa: Ja, en zo zacht... *ze wrijft het beertje over haar wang* Shaori: Maar ik ben blut! ChibiUsa: ja, ik ook... *ze kijken naar elkaar, en dan naar Mitsuki* Mitsuki: oh nee... jullie denken toch niet wat ik denk dat jullie denken he? ChibiUsa: Alsjeblieft Mitsuki? Shaori: We betalen je terug! Mitsuki: Echt niet! ChibiUsa: Toe nou!!! Shaori: Echt, we betalen alles terug! ChibiUsa: Morgen nog! Shaori: PLIIIEEESSS?? Mitsuki: Maar- Ik- *ze deinst achteruit voor ChibiUsa en Shaori, die steeds dichterbij komen met hun beertjes* Mitsuki: EEEHHH..... Shaori & Chibiusa: ?? ?? Mitsuki: O dear... *ze laat haar hoofd hangen* *Die avond...* ChibiUsa: Bedankt voor de leuke middag! En voor het beertje, Mitsuki! Mitsuki: 10 euro, morgen! ChibiUsa: Ik weet het! *ze knipoogt* Zie jullie morgen wel weer, denk ik! Shaori: ja, gaan we naar de speeltuin! Mitsuki: Zonder mij toch wel he? Shaori: Ja, mam gaat mee. Chibiusa: Tot morgen! Mitsuki; denk aan dat geld! *ze lopen weg* Shaori: Hee, Mitsuki, kunnen we nog wat spullen halen voor een promise ring? Mitsuki: ben je gek? Het is 7 uur! Shaori: T is koopavond! Kom mee! *ze sleurt Mitsuki mee de hobby winkel in. Alweer veel later...* Mitsuki: Nu hebben we dus echt een probleem! We zouden voor 8en thuiszijn, weet je nog? het is 10 uur! Shaori: Ach, zo boos zal ze toch niet zijn? Bel haar even op om het te zeggen! Mitsuki: Ik? Doe jij het maar! Shaori: Jij bent mijn grote zus! Mitsuki: Ik heb al zoveel voor je gedaan! Shaori: Nog een ding! Bel nou! Mitsuki; Ik ben te vriendelijk voor je... *ze loopt een telefooncel in, en draait het nummer van haar huis* Mitsuki: Mam? Met Mitsuki- Moeder: MITSUKI! WAAR ZITTEN JULLIE NOU DE HELE TIJD? Mitsuki: Shaori wilde nog een promise ring maken en- Moeder: KOM ALS DE DONDER TERUG NAAR HUIS! BINNEN 10 MINUTEN, BGREPEN? Mitsuki: ja mam- *de hoorn is al neergesmeten. Mitsuki hangt zuchtend op* Mitsuki: De volgende keer bel jij, Shaori! Shaori: Ja ja, laten we nou maar opschieten! Wie het eerste thuis is! *ze rent weg* Mitsuki: Doe jij m,aar! *Langzaam slentert ze achter Shaori aan. Opeens ziet ze Bunny voorbij rennen, gevolgd door Chibiusa en Luna* Mitsuki: wat-
|
|
|
Post by Juny Kamyo on Jul 15, 2004 8:26:31 GMT -5
snel rent ze erachter aan. Bunny rent een apartementencomplex in, en Luna en Chibiusa blijven buiten wachten. Mitsuki rent achter Bunny aan, zonder dat Luna en Chibiusa haar zien* Mitsuki: wat gaat ze in hemelsnaam doen? *ze volgt Bunny de trappen op, omhoog. Na een tijdje rent Bunny de gang in, en Mitsuki verstopt zich achter een muur* Mitsuki: Zo laat nog... Bunny, wat ben je van plan? *Bunny hamert op de deur. Opeens gaat die open, en Bunny verdwijnt naarbinnen. Mitsuki rent naar de deur, en luistert mee naar wat er gezegd wordt.* Mamoru: Dus je had dezelfde droom? Bunny: Ja... maar misschien is het gewoon een droom! Want ik kan er niet in geloven, Mamoru! Mamoru: Ik geloofde het eerst zelf ook niet! Maar ik heb deze droom elke nacht, en ik vermoed... misschien is het een deel van de toekomst! Bunny: Het maakt me niet uit als ik sterf, als ik bij je kan zijn- mamoru: Zeg niet zulke domme dingen! We zouden elkaar niet moeten zien! *Mitsuki rent gauw terug naar haar plekje achter de muur, en Bunny wordt naarbuiten geduwt* Bunny: Doe open! Ik wil niet appart blijven! Zelfs als de wereld wordt vernietig; Ik wil gewoon bij je kunnen zijn! *ze zakt snikkend op de vloer* Mitsuki: O Bunny... *Na een tijdje staat Bunny op, en loopt langzaam naar beneden. Mitsuki volgt haar weer. ChibiUsa en Luna staan buiten te wachten. Maar opeens begint ChibiUsa's promise ring haar te infecteren met duistere krachten!* Bunny: Doe dat ding af, Chibiusa! Chibiusa: dat... dat gaat niet! *ze rukt tevergeefs aan haar promise ring. Luna pakt hem in haar bek, trekt hem van haar pols en gooit hem op de grond* Luna: We moeten naar school, volgens mij is daar de basis! Bunny: ja! *ze rennen weg.* Mitsuki: Maar dat is idioot! *opeens voelt ze een hand op haar schouder* Mitsuki: WHOA! Niña: Rustig maar, wij zijn het! Risa: Alles in orde? Joli: Shaori heeft ons geroepen! Shaori: Ik maakte me zorgen... Mitsuki: Nu maak ik me zorgen! Bunny is alleen naar school gegaan, en daar is dus de promise ring basis- hebben jullie die van jullie al afgedaan? Shaori: Ja, Niña had ontdekt dat er iets mis mee was... Niña: Kom op, we moeten Bunny helpen! iedereen: JA!!! Joli: Oberon Planet power... Niña: Caliban planet power... Risa: Portia planet power... Shaori: Umbriel moon power.. Mitsuki: Ariel moon power... Iedereen: MAKE-UP!!! *snel transformeren ze* Sailor Ariel: Gaan jullie Bunny helpen! Ik denk dat ik Mamoru ga halen! Andere: Okee! *ze rennen richting de school, en Sailor Ariel rent het gebouw weer in, naar boven* Sailor Ariel: Mamoru! Doe de deur open! Mamoru: waarom? Sailor Ariel: Doe open! Mamoru: waarom zou ik? Sailor Ariel: Schiet op of ik trap de deur in! *mamoru doet de deur langzaam open* Mamoru: wat is er? Sailor Ariel: Bunny is in gevaar, je moet opschieten! *ze wil nog meer zeggen, maar Mamoru is al vertrokken* Sailor Ariel: perfect! *Ze rent ook naarbuiten, richting de school. Daar is de rest al bezig tegen het monster te vechten* Sailor Portia: De rest was ons voor! Sailor Oberon: Tuxedo Mask arriveerde nog eerder dan wij! dat heb je snel gedaan, Ariel! Sailor Ariel: ja... Sailor Caliban: Ik ga denk ik maar, ze zijn toch al klaar... zie jullie morgen? Sailor Umbriel: ja, denk ik ook... zie jullie! *iedereen verdwijn, alleen sailor Ariel en Umbriel blijven achter* Sailor Umbriel: Waar gaat Sailor Moon naartoe? Sailor Ariel: Geen idee... *ze zien Bunny wegrennen, in de richting van het park.* Sailor Ariel: Kom mee! *ze volgen Bunny, totdat Mitsuki Shaori mee de struiken intrekt* Mitsuki; Zo zie je het prima, volgens mij... *Ze wijst naar een groot oppervlak, waar nu 2 donkere figuurtjes vlak bij elkaar staan* Shaori: Zou het weer goed zijn? Mitsuki: vast wel... Weet je, ik mag Mamoru dan wel niet graag, ik denk dat hij eigenlijk heel dapper is geweest. Shaori: Hoezo dat? Ik vond hem een iditto, hij had Bunny's hart om niks gebroken! Mitsuki: Als iemand het uitmaakt, bewijst dat alleen maar hoeveel je van iemand houdt! Bovendien heeft hij zichzelf er meer pijn mee gedaan dan Bunny! Shaori: Daar zit wat in... *Dromerig kijken ze weer verder* Mitsuki; O NEE! WE HADDEN AL LANG THUIS MOETEN ZIJN! Shaori: dat wordt geen speeltuin morgen... *zo hard ze kunnen rennen ze weg* END
|
|
|
Post by Mizumi on Jul 15, 2004 12:13:48 GMT -5
Mag ik er op reageren? Khoop het! Het is echt keigoed! Leuk geschreven en mooie verhalen! Me it! Schrijf je nog meeeeer? *slijm slijm* Zo ja, kben benieuwd en wacht vol spanning ^^
|
|
|
Post by Juny Kamyo on Jul 16, 2004 7:41:03 GMT -5
denk van niet, eerlijk gezegd zoek ik het nie meer om eraan te schirjven maar toch thnx!
|
|
|
Post by Mizumi on Jul 16, 2004 8:59:05 GMT -5
|
|
|
Post by Juny Kamyo on Jul 16, 2004 11:36:13 GMT -5
eeh, nee, sorry, maar ik ga dr echt niet mee verder, zoals ik al zei ik zoek het dus niet meer...
|
|