|
Post by Lynn Kumiko on Jul 15, 2004 6:24:09 GMT -5
Heeeeeey, Heeft iemand enig idee of er is een keer een Hamtaro film komt?? Zoiets had ik namenlijk een tijdje geleden opgevangen op www.hamtaro.com.... Weet iemand hier meer over? @@; knuffies, Lynn Kumiko
|
|
|
Post by Mizumi on Jul 15, 2004 6:26:57 GMT -5
Een Hamtaro film? Kheb er wel wat over gezien, een filmposter ofzo... maar kdacht dat die alleen in Japan uit was! Ik zoek er nog wat info over hoor... Khad wel wat opgevangen over een kerstfilm ergens... *opent google*
|
|
|
Post by Lynn Kumiko on Jul 15, 2004 8:08:37 GMT -5
ahaa... Lijkt me cool! Als die in Nederland uitkomt ga ik 'm zeker weten kijken!!
|
|
|
Post by Juny Kamyo on Jul 15, 2004 8:30:04 GMT -5
ja, ik zeker ook ;DHij lijkt me heel vet, ik heb er ergens wel wat over gelezen!
|
|
|
Post by Mizumi on Jul 15, 2004 12:17:04 GMT -5
Ik weet niet... Kben er alweer een beetje op uitgekeken, kweet ook neit waarom ^^; maar kben wel benieuwd naar de film! Was dat nit zoiets met een vliegend tapijt op die poster? Zo ja, dan weet ik denk ik wel info te vinden!
|
|
Liza
anime fanaat
Hi, I'm Liza! Picture is up soon!
|
Post by Liza on Jul 16, 2004 1:40:00 GMT -5
Komt er een Hamtaro Film? Ik had iets gehoord van Kerst maar als jullie het zo zeggen
|
|
|
Post by Juny Kamyo on Jul 16, 2004 7:44:13 GMT -5
hihi, je hebt gelijk mizumi, maar als ie zou komen zou ik m wel willen zien @liza: jah... @@ ik weet t eigenlijk ook nie
|
|
|
Post by Lynn Kumiko on Jul 17, 2004 11:43:21 GMT -5
ik ben niet meer zo'n echte super fan meer van Hamtaro, maar ik vind nog steeds wel onwijs cool en leuk (En Kawaii & Chibi) Heeft iemand al een beetje info gevonden? @@ Ik nog nie..
|
|