|
Post by Juny Kamyo on Jul 13, 2004 3:47:36 GMT -5
nou, schrijf maar raak people! Zorg dat het een goed verhaal wordt!! xD en niet te kort, ne? dat is niet leuk...
|
|
|
Post by Mizumi on Jul 13, 2004 7:41:33 GMT -5
OFFTOPIC:YESSS! *slaat door* Mag ik beginnen? *okay dat doe ik dus toch wel * ONTOPIC"JAHUNDA! En nu ben ik het ZAT!" woedend sprong Mimzumi Gintori van haar Rapidash Jahunda. Ze was helemaal wild geworden om de een of andere reden, en absoluut niet te berijden. "Wees toch eens rustig meisje, er is helemaal niks aan de hand!" probeerde Mizumi haar te kalmeren. Het had geen zin: Jahunda leek wel gek geworden en stijgerde dat het een lieve lust was. "JAHUNDA!" Mizumi greep de teugels in een laatste poging haar te kalmeren, maar Jahunda rukte zich hard los en ging ervandoor, in vliegende galop. Mizumi bleef verbaasd, onderuit gegaan in het rulle zand, achter. "Jahunda..." zei ze zachtjes. "Wat mankeert haar toch? Ze is normaal altijd zo rustig!" Ze stond op en klopte haar rok af. Toen begon ze te rennen in de richting waar Jahunda heen was gerend, de sporen in het zand volgend. Hijgend bleef ze staan tegen een boom. Ze zat nu midden in het bos, was hopeloos verdwaald en zag nergens een spoor meer. Ze besloot het over een andere boeg te gooien en begon te roepen. "JAHUNDA! JAHUNDA, KOM DAN! JAAAAHUUUNDAAA!" Plotseling hoorde ze vlakbij iets kraken. Verschrikt keek Mizumi op, maar ze zag niets. Ik zal het me wel verbeeld hebben, dacht ze. "JAHUNDA!" riep ze weer. Na ruim een half uur geroepen te hebben, gaf ze het op. Het enige wat dit alles haar had opgeleverd, was een verstuikte enkel en een schorre keel van het roepen. Met tranen in haar ogen plofte ze neer. Vlug wreef ze haar ogen uit: zat ze hier te janken omdat ze haar pokémon kwijt was! Maar Jahunda betekende zoveel voor haar, omdat haar ouders altijd zo vaak weg waren: Jahunda was dan haar enige gezelschap omdat haar vrienden te ver weg woonden. En nu was haar trouwe Jahunda er dus vandoor... Toen hoorde ze geristel vlakbij, en ze zag iets bewegen in een struikje. Mizumi keek verbaasd op: een pokémon? Behoedzaam sloop ze dichterbij. Bliksemsnel trok ze de takken uit elkaar... OFFTOPICIs dit genoeg?
|
|
Liza
anime fanaat
Hi, I'm Liza! Picture is up soon!
|
Post by Liza on Jul 13, 2004 11:16:39 GMT -5
OfftopicIk neem aan dat de verhalen door elkaar lopen? Anders heb ik zo een probleem OntopicLiza kijkt nog 1 keer achterom naar Goldenrod City. Hier had ze een maand doorgebracht. Ze voelt dat ze deze plek erg gaat missen. De winkels waren zalig. Maar ze heeft alles ingekocht wat ze nodig had. Verdrietig staart ze achterom. Electra voelt dat er wat is met haar baasje. "Amph! Amph!" roept ze daarom maar. Liza kijkt Electra aan en dwingt zich tot een waterige glimlach. "Ja, je hebt gelijk. Kom, laten we gaan!" Voordat Liza op Electra stapt kijkt ze nog 1 keer achterom. Dan stapt ze toch maar op en Electra begeleidt haar baasje naar het groen achter Goldenrod City. Het duurt gelukkig niet lang voor ze er zijn en aangezien Electra een heel goed richtingsgevoel heeft weet ze zeker dat ze goed zitten. Als ze bij het groen aankomen zijn is Liza verbaasd dat er zo veel pokémon zijn. Waaronder Growlithes. Wat zien die er jong en speels uit; net jongen. Ze springt van Electra af en begint te tekenen. Electra ziet dat als een teken van uitrusten en komt naast haar liggen. Als Liza haar tekening af heeft neemt ze snel wat te eten en naast Electra valt ze in slaap...
|
|
|
Post by Mizumi on Jul 13, 2004 12:23:06 GMT -5
Offtopic Ze mogen inderdaad door elkaar lopen Liza, stond volgens mij ook in de uitleg maar goed ^^ Leuk stukje, ga zo door!
Ontopic "Togepi!" Klonk het vrolijk. Mizumi trok haar wenkbrauw op. Een togepi? Wat deed die nou hier? Misschien was zijn trainer hem kwijtgeraakt ofzo... "Toge toge!" zei de pokémon vrolijk. Mizumi keek hem vertederd aan. Hij zag er wel schattig uit, dat was waar... Hij was zeker al van iemand. En hoewel ze altijd gezegd had dat ze nooit een pokémon zou vangen - Jahunda was per slot van rekening ook gewoon met haar meegekomen, ze bleef vrijwillig bij Mizumi - vond ze het verdraaid jammer dat ze deze Togepi niet kon vangen. "Waar is je trainer joh?" zei ze vriendelijk. "Toge?" zei Togepi vragend. Natuurlijk, dat begreep hij niet, waarschijnlijk was hij nog te jong - en dan nog, hij kon niet praten. "Nou, als je geen trainer hebt," zei Mizumi aarzelend, "dan... zullen we dan een tijdje met elkaar optrekken? Ik ben verdwaald, en als je geen trainer hebt..." "Togepriii!" zei Togepi blij. Mizumi glimlachte. "Echt zeker dat je geen trainer hebt? Je ziet er veel te schattig uit om alleen te zijn!" "Toge toge!" Togepi keek haar vrolijk aan. Deze Togepi had haar vast zo laten schrikken, dacht Mizumi, maar wat was dat gekraak dan? Zou hij... Ze bekeek nog eens goed de plek waar ze hem gevonden had, en toen zag ze de halve eierschaal pas. Deze Togepi was pas net uitgekomen! Hij zag haar zeker als haar moeder. "Wil je met mij mee?" vroeg ze vragend, maar toen hij lief langs haar been streek, wist ze dat die vraag overbodig was. "Oké dan," glimlachte ze, "dan blijven we bij elkaar. Zoek je mee naar Jahunda, mijn Rapidash? Ze is er vandoor!" "Toge?" Een beetje beteuterd keek Togepi haar aan. Toen grijnsde ze. "O, jij wilt ook een naam! Goed dan. Even denken hoor... Wat vind je van..." Maar ze kreeg de kans niet om haar zin af te maken, want vlakbij klonk ineens een hels gehinnik...
Offtopic Moet ik de togepi nu in mijn profiel plaatsen trouwens, of moet ik daarmee wachten tot ihj een naam heeft?
|
|
Liza
anime fanaat
|
Post by Liza on Jul 13, 2004 12:53:17 GMT -5
Offtopic
Oeps, sorry ^^U
Ontopic De lucht wordt lichter en wordt rozig; de zon komt op. Door de lichtstralen wordt Liza wakker. Ze kan het niet geloven. Hoe kan ze nou buiten in slaap vallen? Ze is vast onderkoeld. Maar ze voelt dat ze het aangenaam warm heeft. "Electra!" zegt ze blij. Ze knuffelt de Ampharos helemaal plat waardoor ze wakker wordt. "Amph Amph!" klinkt het geanimeerd. "Gekkie," grinnikt Liza. "Kom op, we gaan naar het Pokémon Center, daar is vast wel wat te eten." Electra maakt een soort geluidje dat gelach moet voorstellen. Liza is er in elk geval blij mee. Na even lopen zijn ze in Ecruteak City en eten wat bij het Pokémon Center. "Zuster Joy, zou je Electra kunnen onderzoeken?" vraagt Liza. "Ik geloof niet dat er wat is maar je weet maar nooit. We zijn vannacht buiten in slaap gevallen." "Dan zal ik hem onderzoeken," zegt Zuster Joy. "Hoe kon dat gebeuren?" "Ik was Growlithes aan het natekenen... Kan ik hem scannen en op mijn site zetten?" vraagt Liza. "Die mogelijkheid is er daar," en Zuster Joy wijst een plek aan. "Dan ga ik Electra even onderzoeken." En met Electra verdwijnt Zuster Joy. Liza is al snel klaar met scannen en zet hem op haar site. Ze zucht. Ze mist Goldenrod City. Ze mist Australië. Zou ze Mika ooit nog zien? Ze denkt aan Mika, de vrouw die altijd voor alle weesjes zorgde. Ze haalt allerlei herinneringen op en moet er bij lachen. De tijd vliegt. "Je kan mooi tekenen," hoort ze Zuster Joy achter zich opeens zeggen. "Bedankt!" zegt Liza blij. "Is er niks met Electra?" "Nee op en top gezond," zegt Zuster Joy. "En, wat zijn je plannen?" "Ik ga terug naar Goldenrod City." Electra kijkt op en werpt haar baasje een vragende blik toe. "Ik mis de stad Electra." "Heb je Whitney, de Gym Leidster al eens uitgedaagd?" vraagt Zuster Joy. Liza schudt haar hoofd. "Ik ben niet zoals die andere pokémontrainers. Ik vecht alleen wanneer het hoognodig is en niet voor de lol." Ze aait Electra. "Electra is het enige wat ik heb... wat.. wat... wat als ik hem verlies?" En onbewust begint ze te huilen. Ze ziet dat er wat begint te dagen bij Zuster Joy. Ze weten hier toch niet helemaal dat haar ouders misdadigers waren en zichzelf hebben doodgereden bij een achtervolging door de politie? Nee... Dat mag niet! Dat was het enige voordeel van hier zijn! En Liza rent het Pokémon Center uit. Electra rent achter haar baasje aan en Zuster Joy blijft verbaasd staan.
|
|
|
Post by Juny Kamyo on Jul 14, 2004 5:00:23 GMT -5
Offtopic K, nu ikke ^-^ Mizumi, ik hoop dat je het goed vind he OntopicJuny zuchtte, en keek haar Pikachu dreigend aan. "Weet je zeker dat jij hier niks mee te maken hebt, Akuma...?" Akuma schudde haar kop. "Pika pika..." "Maar-" Juny gebaarde met haar hoofd naar de op hol geslagen rapidash en haar rugzak die overhoop was gehaald. "hoe verklaar je zit dan?" Akuma haalde haar schouders op, en Juny schudde haar hoofd. "Ach wat..." Ze liep voorzichtig naar haar rugzak, en propte haar spullen er weer in. Toen wendde ze zich tot de Rapidash. "laten we je eigenaar maar eens gaan zoeken!" Ze liep het bos in, gevolgd door Akuma en de Rapidash. Maar nog voordat ze een paar minuten gelopen hadden begon Rapidash wild te steigeren en te hinniken. Juny schrok zich rot: wat nu weer? Angtis liep ze achteruit, struikelde over een boomstrond en kwam op iets hards terecht. "Auwtsj! Wat is dit?" Ze rolde opzij. Ze was op een pokemon geland! een torchik, als ze zich niet vergiste. Snel griste ze hem weg (hij was duidelijk K.O., want hij bewoog nou niet bepaald levendig). Opeens klonken er voetstappen dicht in de buurt. Juny keek wild om zich heen, en Rapidash leek juist te kalmeren. Akuma kwam snel bij Juny zitten, en keek naar de torchik die ze in haar armen hield. "Jahunda!!!" geschrokken keek Juny naar de plek waar Jahunda stond: daar stond nu dus ook een meisje met een togepi in haar arme. Ze keek kwaad naar de rapidash. 'wat bezielde jou nou?" foeterde ze. "Ik haat het als je zo druk doet, en dat weet je best! O, wie zijn dit?" Nieuwschierig keek ze Juny aan. "Is dat jou Torchik?" 'Ik eeh-" Juny werd een ebetje rood. 'nee, ik viel er per ongeluk bovenop!" zei ze, met een vuurrode kop. "Jou rapidash, neem ik aan?" "Ja, en ze heet Jahunda.." het meisje knikte. "O, ik ben trouwens Mizumi. En dit is mijn togepi... net gevonden, ik heb dr nog geen naam gegeven..." Ze stak haar hand uit, en trok Juny overeind. Deze klopte het stof van haar kleren. "Ik ben Junyper, zeg maar liever Juny. Dit is Akuma, mijn pikachu, en dit is... niet mijn pokemon..." Ze zette de Torchik op de grond, en bekeek hem aandachtig. Versuft keek de torchik om zich heen. "Hij is eigenlijk wel schattig he?" mompelde Juny. Ze knipte in haar vingers. "Ideetje!" Ze frommelde in haar jaszak, en haalde een pokebal tevoorschijn. "Pokebal, NU!" Na een paar seconden hield de pokebal al op met bewegen, en had Juny de torchik te pakken. ze raapte de pokebal weer op. "Dat is nog eens een amnier om pokemont e vangen!" zei ze glimlachend, en Mizumi giechelde. "Ga je op pokemonreis ofzo?" vroeg ze. Juny knikte. "ja! Maar ik was vroeger nogal bang voor pokemon, dus soms gaat het even... eeh... maf!" ze stotterde een beetje, en kreeg alweer een rood hoofd. Mizumi grijnsde, en stak haar hand uit. "Welkom bij de club." zei ze. "Zullen we samen op reis gaan? dat is leuker dan alleen, in mijn ogen." "Goed idee!" Juny knikte heftig. "vrienden?" "vrienden!" Offtopic als je eht nie goed vind moet je't zeggen, mizumi!!!
|
|
Liza
anime fanaat
|
Post by Liza on Jul 14, 2004 7:33:55 GMT -5
Ontopic
Liza blijft hijgend stilstaan bij het stuk groen waar ze de Growlithes heeft nagetekend. Ze kijkt in haar tas; een Pokédex, haar mobiel... Wacht eens even! Liza heeft een plan. "Even stil zijn Electra, ik ga even Mika bellen." Electra kijkt Liza verward aan terwijl Liza snel het nummer kiest. Hij gaat over. Net als Liza wil ophangen wordt er opgenomen. "Met Mika," hoort Liza aan de andere kant van de lijn. "Hoi Mika! Met Liza!" "Hoi Liza! Jou heb ik lang niet gesproken! Wat is er?" Liza zucht. "Ze weten het! Ik wil hier niet meer zijn!" en ze begint te snikken. "Liza, buiten Australië werd het niet uitgezonden! Zo slecht waren je ouders ook niet!" Maar wat Mika ook zegt Liza blijft snikken. "Ik kom terug," zegt ze. "Ik ga terug naar Australië!" "En de hoop opgeven? Zo ken ik je niet Liza!" Liza zucht opnieuw. Het is duidelijk dat ze zich een beetje erg soft gedraagd. "Oké, ik kijk het nog even aan." "Volgende keer als je belt, laat je hem 3 keer over gaan en hang dan op. Dan bel ik je terug; anders kost het je te veel beltegoed," zegt Mika. "En Liza, vergeet niet, je mag me altijd bellen hé?" "Dat weet ik," zegt Liza hoorbaar opgelucht. "Ik ga ophangen, bedankt voor je hulp Mika!" "Leuk je gesproken te hebben Liza!" zegt Mika en ze verbreekt de verbinding. Liza ruimt haar mobiel weer op en lijkt een heel stuk vrolijker. Blij kijkt ze Electra aan. "Ik heb me vergist! Maar ik wil wel graag hier blijven, het is hier zo vredig..." Liza ploft in het gras neer. "Amph," klinkt het vragend. Electra kijkt Liza heel lief aan. Het is duidelijk dat ze wil spelen. "Even wachten hoor.." Liza zoekt in haar tas naar het balletje dat ze altijd gebruiken. Ze ziet van alles, haar pokédex, mobiel, 2 poké balls, potions, antidotes en ten slotte toch ook het balletje. "Vangen!" Liza gooit het balletje heel hard naar Electra die met een zwakke donderschok mist. "Waar vliegt die bal nou heen?" En Liza rent erachter aan. Dan ziet ze het balletje, naast een Pokémon liggen. Het is een hele kleine Wurmple en ze ligt er maar. "Electra! We hebben een Wurmple geraakt! Zij moet naar het Pokémon Center!" Dus rennen Liza en Electra opnieuw naar het Pokémon Center...
|
|
|
Post by Mizumi on Jul 15, 2004 3:26:37 GMT -5
Offtopic It's ok, Juny ^^ It ROCKS!
Ontopic "Togeprrri!" protesteerde de Topepi. "Die moet zich er ook weer mee bemoeien," grinnikte Mizumi, "ze wil met alle geweld een naam hebben." "Waarom noem je haar geen Juny?" grijnsde Juny. Mizumi stak haar tong uit. "Naah, ik vind Aneko wel schattig klinken," zei ze. "Wat vind jij ervan, Togepi?" "Toge toge!" "Ik neem aan dat dat goed betekent," zei Juny droogjes, toen Togepi vrolijk in Mizumi's armen heen en weer wiegde. "Ik hoop het maar voor haar," grijnsde Mizumi, "ze heet nu Aneko. En hoe ga jij jouw Torchik noemen, Juny?" "Eh... goeie vraag," zei Juny. "Ik heb nog geen idee. Maar ja, dat kan altijd nog. Heb je Aneko al gevangen trouwens?" Mizumi schudde haar hoofd. "Nee, maar ik hou er niet van op pokémon in hun pokéballs te laten zitten. Jahunda is ook gewoon vrijwillig met mij meegekomen, ik heb haar niet gevangen." Ze zuchtte en keek naar Jahunda. "Al doet ze de laatste tijd wel heel vreemd... Ze slaat geregeld op hol, dat heeft ze nog nooit gedaan!" "Lentekolder in der kop?" grijnsde Juny, maar ze hield gauw op toen ze Mizumi bezorgd naar Jahunda, die al iets gekalmeerd was maar nog steeds met een vreemde blik in haar ogen rondkeek. "Ik snap er niets van... Ze is altijd zo rustig, en de laatste tijd..." "Hoe lang is dat al?" vroeh Juny. Ondertussen liep Akuma naar Jahunda toe, en prikte haar in een been. "Akuma, niet doen," waarschuwde Juny. "Een maand ongeveer," zei Mizumi. "Toen werd ze tijdens een rit helemaal wild en wierp me af, maar toen liep ze niet weg... Ze had er wel spijt van. Maar vandaag is ze er gewoon vandoor gegaan. Ik moet er niet aan denken wat er gebeurd was als jij haar niet gevonden had..." "Pika?" Akuma porde nog eens in Jahunda's been. "AKUMA! Houd op, anders krijg je dadelijk een schop!" zei Juny. "Jahunda heeft ons eigenlijk gevonden, wij haar niet." "Hoe het ook zij, je hebt haar wel teruggebracht en daar ben ik je dankbaar voor," zei Mizumi. "Pika pika!" Akuma prikte nog eens in Jahunda's been, en die werd het zat en trapte naar achteren. Ze miste op een haar na Akuma, maar zijn oor werd wel geschroeid door een vlam. "Wat zei ik nou?" zuchtte Juny. "Hoe ga je het nu doen, Mizumi? AKUMA, KAPPEN!" "Pika,pika CHU!" Akuma probeerde Jahunda een donderschok te geven, maar ze ontweek hem. Toen hinnikte Jahunda woedend en haalde uit naar akuma. "JAHUNDA! Rustig toch!" Mizumi sprong overeind en probeerde Jahunda te kalmeren, maar die was helemaal hels geworden en probeerde Akuma iets aan te doen. "Akuma, hier!" Juny pakte Akuma op en gaf hem op zijn todden. "Dat komt er nou van als je alles uitlokt!" mopperde ze. Ondertussen had Mizumi de grootste moeite om Jahunda in bedwang te houden. "Jahunda, rustig nou!" zei ze met tranen in haar ogen. "Wat is er toch met je?" Op dat moment rukte Jahunda met haar hoofd, zodat het touw waaraan Mizumi haar had vastgebonden brak. Mizumi pakte het uiteinde en Jahunda galoppeerde weg, Mizumi achter zich aan slepend. "MIZUMI!" riep Juny geschrokken. Ze zette Akuma op de grond, bij Aneko, en holde Jahunda achterna. Algauw vond ze Mizumi, kreunend op de grond. Ze zat onder de schrammen en haar handen lagen open. "Ze was te sterk," kreunde Mizumi, "ik kon haar niet meer houden en nu is ze er weer vandoor..." "Pika pi!" Akuma kwam er hijgend aangehold, met een wiebelende Aneko achter zich aan. Die keek met traanoogjes naar Mizumi, omdat ze haar achter had gelaten. "Sorry, Aneko," zei ze, en ze pakte de Togepi op. "Togeprri!" zei Aneko tevreden. Mizumi zuchtte. "Wat nu? Hoe vind ik Jahunda nu ooit weer terug? En wat is er met haar aan de hand?"
|
|
|
Post by Lynn Kumiko on Jul 20, 2004 2:55:20 GMT -5
Lynn Kumiko liep door de bossen. Ineens hoorde ze iets. ’Hey Sam, klinkt dat niet als een galopeerend paard...?’ Vroeg Lynn aan haar Pikachu, Sam. Sam spitste zijn oren en hoorde het ook, en zei: ’Pika,pi...’ ’En Sam... Zie jij ook vliegende vlammetjes?’ ’Pika!’ Lynn en Sam keken elkaar aan. Het geluid werd harder, en nu hoorde ze gehinnik. ’IEKS!! HET IS EEN RAPIDASH, RENNEN SAM!!!’ Gilde Lynn, die als een gek wegspeurde. Sam kwam erachter aan. Toen kwamen ze op een doodlopend stuk aan, en ze draaiden zich om. De Rapidash stond voor hun, en ze konden nu niet weg rennen. Behoedzaam stonden Sam en Lynn tegen de heele grote rots die ervoor zorgde dat het doodliep. De Rapidash begon te steigeren, en te hinniken... ’Ik hoor Jahunda!’ Riep Mizumi uit. ’Okee kom! Ernaar toe dan!’ Zei Juny. Mizumi, Juny en hun Pokémon rende op het geluid af. Aneko zat in Mizumi's armen, en Akuma rende naast Juny mee. ’Kijk, daar is Jahunda!’ Riep Juny, die wees. ’Yes!’ Zei Mizumi. Ze kwamen er aan, en zagen toen dat er een meisje met een Pikachu tegen de rots aan stonden met grote ogen. ’Ehehehe... Lief paardje...’ Zei Lynn klunzig met een piep stemmetje. ’Pi pi..’ Zei Sam. ’Jahunda,’ Riep Mizumi. ’daar ben je! Wat ben je nou weer aan het doen?!’ OfftopicIs 't goed?
|
|
|
Post by Juny Kamyo on Jul 21, 2004 6:07:00 GMT -5
Offtopick Is great, lynn XD ontopick"eeh..." Juny deinsde gauw een beetje achteruit: ze was niet zo gek op jahunda sinds ze haar bijna had vermorzelt tijdens het steigeren! Mizumi sprong naarvoren, en greem Jahunda bij het touw. "Aai!" Ze wapperde met haar handen, en Juny herrinderde zich dat die kapot waren gegaan toen ze werd meegesleurt. Dus pakte Mizumi maar een pokebal uit haar tas en liet Jahunda terugkeren. "In het geval van nood!" zei ze knipogend tegen Juny "Wie ben jij?" vroeg Juny, terwijl ze naar Lynn toeliep. "Eeh..." door alle opschudding met jahunda was ze een beetje van de kaart. "Lynn Kumiko." mompelde ze. Mizumi stormde meteen op haar af. "SORRY VAN JAHUNDA!!!" riep ze. "Ze is echt zo vervelend de laatste tijd... " Lynn knikte klunzig. "Jah..." zei ze verward. "Trouwens," zei Juny. "Ik ben Juny Kamyo... dit is Akuma." zei wees op Akuma die sam aan het besnuffelen was. "En dit is Mizumi Gintori, een vriendin!" "aangenaam!" Er viel een korte stilte. Toen keek Juny Mimzumi. aan. 'Ik wil met Torchik graag even anar het pokemoncenter." ei ze. "Vind je 't erg?" "nee hoor." Mizumi schudde haar hoofd. "Zullen we dan zometeen weer ergens afspreken?" "Mag ik opok mee?" mengde Lynn zich in het gesprek. "tenmisnte... als jullie er een pokemongek bij zouden willen... ehh..." Lynn schudde haar hoofd. Waar was ze mee bezig? Juny keek haar grinniktend aan. "Tuurlijk mag je mee!" zei ze opgewekt. "Mizumi vind dat wel goed... toch?" Mizumi knikte. "ja hoor." zei ze. "Zie ik jullie dan zo?" "yep!" Juny knikte, en liep in de richting van eht pokemoncenter, dat een eidnje verderop in Mossdeep city lag. "Ik ga ook wel mee!" riep Lynn offtopickhehe... een beetje duf...
|
|
|
Post by Heather on Oct 31, 2004 13:57:07 GMT -5
Offtopic:Euh, ik weet niet precies hoe dit gaat, maar ik probeer het maar, als het niet goed is, verwijder het dan maar^^
Ontopic:
Liv loopt door de bossen.Tis er zo stil, en alleenachtig.Het enige wat je hoort, is het koeren van een uiltje, dat boven in de boom zit.Naast haar loopt haar Espeon, die ze ook wel Istry noemt.Haar schoenen knarsen over de takken die op de grond liggen.Maar, ze is niet bang.Ze stapt stevig door.Istry is namelijk erg gewond.Na een tijdje, tilt Liv Istry op en begint te rennen.Eindeloos door, het lijkt wel alsof er geen end aan dat bos komt! Liv's ogen worden gevult met tranen. Wat als Istry het nou niet haalt? wat dan!, dan is ze haar beste maatje kwijt! Liv begint steeds harder te rennen, en na een tijdje, knalt ze tegen iemand op.''Ouch'', zegt Liv terwijl ze over haar voorhoofd heen vrijft en kijkt of alles nog goed is met Istry.Ze weet niet eens tegen wie ze is opgebotst.Ze kijkt op en kijkt in de blauwe ogen van Lynn.''Hoi, ken ik jou?'', zei Lynn vriendelijk terwijl ze Liv omhoogtrekt.''Ik denk het niet'', zei Liv verlegen terwijl ze naar de grond staart.''Ik ben Lynn Kumiko!'', zegt Lynn vrolijk, en ze steekt haar hand uit.''Liv Itoe'', zegt Liv, ''en dit is Istry''. ''Nou, je Espeon ziet er ook niet echt gezond uit'', zegt Lynn verdrietig.''Ze is gewond geraakt, daarom wou ik zo snel mogelijk naar het dichtsbijzijnde pokemoncenter!'', zegt Liv, terwijl ze Istry oppakt.''Nou, dan ben je net op tijd!, ik ben net ook een paar andere meisjes tegen gekomen, die waren ook op weg naar het pokemoncenter, misschien ken je ze wel!'', zegt Lynn.''Hoe heten ze dan?'', zegt Liv terwijl ze verderloopt met Lynn.''Eentje heet Mizumi, en de andere heet Juny!'', zegt Lynn nog opgewonder.''Nee, ik ken ze niet'', zegt Liv.''Je zult ze vast super aardig vinden, nu moeten we een beetje opschieten, want anders zijn we niet op tijd'', zegt Lynn, en ze sleurt Liv mee naar het pokemoncenter.
Offtopic: Kweet nie of dit goed was hoor, anders verwijder je het maar en vertel je maar hoe het wel beter moet, ok, dat moet je gewoon zeggen! Hopelijk is het goed!
|
|
|
Post by Juny Kamyo on Nov 1, 2004 10:36:46 GMT -5
o.o tia wel goed hoor... kweet alleen niet of lynn en miz t goed vinden als je drbij kotm of niej ^^U
|
|